top of page
Bouw een merk - Header - 2500px.jpg

traject
bouw een merk

Voor zzp-ers, kleinbedrijf en non-profits die de communicatie en de uitstraling van het merk willen verbeteren.

kort en krachtig

Duidelijke methodiek en een effectief stappenplan, in plaats van eindeloze meetings en 'creatieve workshops'.

concreet

Geen boekwerken vol vage en onnodige 'brand guidelines', gewoon dat wat nodig is om (zelf) je merk te kunnen laten groeien.

samen

Geen branding op basis van een vragenlijstje, maar intensieve samenwerking voor een zo authentiek mogelijk resultaat.

inspireer
je klanten

Als bedrijf wil je onderscheidend zijn en de juiste doelgroep aanspreken. Maar bovenal, wil je dat jouw klanten ook bij je terug blijven komen. Voor duurzaam succes zijn loyale klanten essentieel. 

Loyaliteit creëer je door te inspireren. Je verhaal, je visie en missie, je kernwaarden en alles waar jij als merk voor staat; dat is waarom klanten voor jou kiezen in plaats van de concurrent. En waarom ze uiteindelijk ook bij je terug blijven komen. 

Bij Holla Brand Design helpen we je een solide fundering te leggen voor jouw merk. Met een duidelijke en onderscheidende merkidentiteit. Met een merkverhaal dat inspireert en de juiste klanten aantrekt. Vertaald naar een herkenbaar en strak design.

Bouw een merk - Inspireer je klanten - 2500px - NEW.jpg
HBD - Ezel.png

In 3 stappen 
van bedrijf naar merk

1

Persoon

Wie is de persoon achter het bedrijf en waar sta je voor als 'persoonlijk merk'.

2

Bedrijf

Dit vertalen we naar een relevant en helder verhaal voor je bedrijf.

3

Merk

We stemmen dit af op je doelgroep waardoor jij een merkverhaal hebt dat raakt.

BG- Krijtbord - 2500px.jpg

"

review

Sander is een Meester in het 'verbeelden' van de essentie van mijn bedrijf.
Dankzij het Bouw een Merk traject weet ik loepzuiver waar ik voor sta als merk. Daardoor voel ik me zekerder dan ooit in het uitdragen van de waarde van mijn werk."


~ Ellen van Vliet / EllenV

Google Review

pata.jpg

onze
werkwijze

Om als merk te kunnen groeien moet de basis staan als een huis. Aan de hand van onderstaande stappen leggen wij de fundering van jouw merkidentiteit:

Waarom

Wat drijft jou? Waar sta je voor en waar komt dit vandaan? Kortom, wat is jouw verhaal? Jouw Waarom is de fundering van je merk en de reden waarom je als merk bestaat. 

 

Merkkompas

Dit is het kompas van jou als merk. Het bestaat uit 3 elementen: je merkwaarden, merkovertuiging (visie) en merkbelofte (missie). Alles wat jij doet als merk, intern en extern, kun je toetsen aan dit kompas.

Het merkverhaal

Met stap 1 en 2 hebben we de basis gelegd voor het merkverhaal. Dit is het verhaal voor de buitenwereld. Het verhaal dat raakt, inspireert en de juiste klanten aantrekt. Het merkverhaal vormt de basis van alle communicatie naar buiten toe als merk.

Het design

Alles waar jij als merk voor staat moet natuurlijk ook herkenbaar zijn voor jouw doelgroep. We vertalen het geheel naar een uniek en onderscheidend design, dat de juiste emoties en associaties oproept. En dat jouw merk de uitstraling geeft die het verdient.

BG- Krijtbord - 2500px.jpg

"

review

Het traject overtrof al mijn verwachtingen. De persoonlijke benadering, de oprechte interesse en hoe Sander overal de tijd voor neemt die het nodig heeft, maken hem een super fijne partner om mee samen te werken...

~ Manon Peppenster / Anxit

Google Review

het traject
in het kort

We beginnen het traject (bij voorkeur) met een 1 op 1 live sessie, waarin we het format dat we tijdens het traject gaan gebruiken uitgebreid doornemen en met de kernwaarden aan de slag gaan. 

Het fundament van het merk bouwen we vervolgens uit met een korte krachtige visie, missie en merkpitch, welke we vervolgens afstemmen op de doelgroep.

We ronden de communicatie af met het schrijven van het merkverhaal en vertalen het geheel naar een modern en strak logo.

Het traject bestaat uit 5 sessies (maar we doen er zoveel als nodig) en kan zowel live als online.

Na elke sessie krijg je meerdere opdrachten om thuis uit te werken/schrijven.

Duur traject: maximaal 6 weken.

investering
traject:

€3000,00 (ex btw)

en wanneer de fundering staat kunnen wij
je verder helpen met:

HBD - Tekentafek.png

huisstijl

Compleet visueel concept als versterking van het merk.

HBD - Kassa.png

webdesign

Slinger je merk de wereld in met een website die verkoopt.

HBD - Drukwerk.png

VORMGEVING

Jouw merkidentiteit vertaald naar al je (digitale) drukwerk.

bouw een merk
BG- Krijtbord - 2500px.jpg

wil jij een merk dat raakt
en loyale klanten aantrekt?

Laat je gegevens achter via onderstaand formulier en dan nemen wij spoedig contact met je op om een afspraak in te plannen.

Bedank voor je berichtje en tot snel!

bottom of page