Bouw een merk

Als bedrijf wil je onderscheidend zijn. Uniek zijn. De juiste doelgroep aanspreken. Maar bovenal, wil je dat jouw klanten ook bij je terug blijven komen. Voor duurzaam succes zijn loyale klanten essentieel. 

 

Inspireer je klanten.

Loyaliteit creëer je door te inspireren. Door een visie en missie die tot de verbeelding spreken en waar jouw klanten aan bij willen dragen. Door een inspirerend merkverhaal waar klanten onderdeel van willen uitmaken. En door stelling te durven nemen. Door echt ergens voor te staan. 

Je verhaal, je visie en missie, je kernwaarden en alles waar jij als merk voor staat; dat is wat jou anders maakt dan de rest. Dat is waarom klanten voor jou kiezen in plaats van de concurrent. En waarom ze uiteindelijk ook bij je terug blijven komen. 

Bij Holla Brand Design helpen we je een solide fundering te leggen voor jouw merk. Met een duidelijke en onderscheidende merkidentiteit. Met een merkverhaal dat inspireert en de juiste klanten aantrekt. Vertaald naar een herkenbaar en strak design.

Wil jij van je bedrijf ook een aantrekkelijk merk maken en fans voor het leven creëren?

Investering: €2500,- (ex btw)

"

Sander is een Meester in het 'verbeelden' van de essentie van mijn bedrijf. Dankzij zijn Bouw een Merk traject weet ik loepzuiver waar ik voor sta als merk. Daardoor voel ik me zekerder dan ooit in het uitdragen van de waarde van mijn werk."

~ Ellen van Vliet / EllenV.nl

Google Review

Onze methode.

Om als merk te kunnen groeien moet de basis staan als een huis. Aan de hand van onderstaand model leggen wij de fundering van jouw merkidentiteit in 4 stappen:

merkidentiteit model NEW2.png

Stap 1: Waarom

Wat drijft jou? Waar sta je voor en waar komt dit vandaan? Kortom, wat is jouw verhaal? Jouw Waarom is de fundering van je merk en de reden waarom je als merk bestaat. 

 

Stap 2: Merkkompas

Dit is het kompas van jou als merk. Het bestaat uit 3 elementen: je merkwaarden, merkovertuiging (visie) en merkbelofte (missie). Alles wat jij doet als merk, intern en extern, kun je toetsen aan dit kompas.

Stap 3: Het merkverhaal

Met stap 1 en 2 hebben we de basis gelegd voor het merkverhaal. Dit is het verhaal voor de buitenwereld. Het verhaal dat raakt, inspireert en de juiste klanten aantrekt. Het merkverhaal vormt de basis van alle communicatie naar buiten toe als merk.

Stap 4: Het design

Alles waar jij als merk voor staat moet natuurlijk ook herkenbaar zijn voor jouw doelgroep. We vertalen het geheel naar een uniek en onderscheidend design, dat de juiste emoties en associaties oproept. En dat jouw merk de uitstraling geeft die het verdient.

Hoe ziet het traject eruit?

We beginnen het traject altijd met een 1 op 1 masterclass, waarin we het format dat we tijdens het traject gaan gebruiken, uitgebreid doornemen. We kijken naar wie je doelgroep is, nemen je aanbod onder de loep en onderzoeken welke strategie het beste bij jouw merk zou kunnen passen.

Vervolgens plannen we 5 sessies, waarin we aan de slag gaan met de communicatie en het ontwikkelen van jouw merkidentiteit. Na elke sessie krijg je meerdere opdrachten om thuis uit te werken/schrijven. En wanneer de basis van jouw merk staat, vertalen we dit naar een uniek en onderscheidend design.

Duur traject: maximaal 6 weken.

Investering: €2500,- (ex btw)

Wil jij een merk dat raakt en de juiste klanten aantrekt?

Laat dan je gegevens achter en dan nemen wij contact met je op om kennis te maken en een afspraak in te plannen.

Leuk dat je contact met ons opneemt. Tot snel!